Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 grudnia 2012

Testowanie BingoSpa

Witam :)
Dziś kolejny kosmetyk firmy BingoSpa, który otrzymałam do tesów:
mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci
z proteinami jedwabiu

Produkt ten  mnie bardzo zaintrygował, gdyż nigdy podczas zakupów w sklepie nie wpadł mi do koszyka, nigdy nie miałam tego typu kosmetyku. W opakowaniu kryje się 300g proszku przypominającego sól do kąpieli pięknie pachnącego mandarynkami. 
Producent zaleca rozpuścić 1 łyżeczkę preparatu w 100ml ciepłej wody, moczyć paznokcie przez około 5 minut. 
Proszek bardzo łatwo rozpuszcza się w wodzie, barwi ją na pomarańczowo. Delikatnie się pieni. Myślę, że  jest to dobry pomysł na rozpoczęcie manicure.

Skórki po takiej kąpieli są miękkie i łatwo się odsuwają. Zmian w paznokciach nie zauważyłam. Bardzo się cieszę, że mogłam wypróbować ten kosmetyk, gdyż sama pewnie bym go nie kupiła, a jest świetny na wieczory z domowym spa, piękny zapach łatwo pozwala się zrelaksować. Opakowanie jest bardzo wygodne i wydajne, wystarczy mi na bardzo długo.

Mandarynkową kąpiel do paznokci można kupić tu <klik> , cena 14zł / 300g
i jeszcze skład:
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz