Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 września 2011

Waniliowe masło do ciała - Joanna

Poprzedni post dotyczył kosmetyku do kąpieli, a teraz coś "po". Będzie to odżywcze masło do ciała Naturia body firmy Joanna z wanilią. Kolejny kosmetyk o pysznym zapachu lodów waniliowych (naprawdę! nie taka sztuczna wanilia). Idealny dla mojej suchej skóry. Duże i wygodne opakowanie pozwala zużyć ten balsam do ostatniej odrobiny. Dla nielubiących wanilii polecam inne warianty masła : kawa i truskawka. Cena około 7,50 zł

3 komentarze:

  1. Niska cena zachęca do wypróbowania tego kosmetyku. :) Chętnie spróbowałabym tego wariantu z kawą. :)

    Jeśli masz chęć to zapraszam do mnie na rozdanie. :)

    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zacząć używać mój waniliowy TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo nie! Nie pokazuj mi balsamów zapachowych, bo jestem maniaczką i przez Twoją recenzję mam ochotę już teraz lecieć do drogerii :D

    OdpowiedzUsuń