Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 września 2011

essence - lakiery nawierzchniowe ze specjalnym efektem

Dziś zaprezentuję dwa brokatowe lakiery essence. 

1. Essence nail art twins glitter topper - bliźniaki czyli pary pasujących do siebie lakierów - bazowego i brokatowego w kilku wariantach kolorystycznych. Ja posiadam tylko brokatowy lakier w odcieniu 08 - troy.
Transparentny lakier z mnóstwem drobinek w kolorach fioletowym i turkusowym. Bardzo mi się spodobał, fajna aplikacja, mnóstwo drobinek i długo wytrzymuje na paznokciach. Niestety jak to bywa z brokatami ciężko się zmywa , ale następnym razem spróbuje metody foliowej , znalezionej na innym blogu (klik).

Zdjęcia lakieru solo - 2 warstwy (kliknij aby powiększyć zdjęcia) :

Przepraszam za zalane skórki, ale malowałam tylko do zdjęcia i od razu zmywałam :)

Zdjęcia lakieru nałożonego na fioletowy lakier rimmel  610 POMPOUS :



2. essence nail art special effect! topper nr 04 - mystic mermaid. Srebrny brokat delikatnie mieniący się na turkusowo i różowo.Nałożony na inny lakier daje lekko metaliczny efekt. Bardzo fajny. Aktualnie w promocji za 5,99 zł :)
 Zdjęcia lakieru solo (2 warstwy) :



Zdjęcia lakieru nałożonego na zwykły granatowy lakier :







4 komentarze:

  1. Ten "bliźniaczy" też mam i jest boski! Natomiast ten drugi wygląda po prostu świetnie, muszę go mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie! :)
    p.s. zapraszam na rozdanie kosmetyków Under Twenty

    OdpowiedzUsuń