Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 listopada 2011

Rudo

Za oknem piękna polska złota jesień. Wyjątkowy, piękny listopad. Żadnych pluch i kałuż. Nic dziwnego, że tak piękne widoki inspirują do nowych zakupów ;)
Zatem oto moje nowości w odcieniach rudości zakupione w "Naturze" :
1. Lakier do paznokci catrice nr 560 Rusty But Sexy
Bardzo lubię lakiery tej firmy, a ten kolor (mimo, że nie przepadam za perłą) mnie zauroczył! Cena 9,90 zł.

2. Cień do powiek SENSIQUE Diamond Shine nr 135
Kupiłam na próbę cień tej firmy, ale jestem zadowolona. Dobra pigmentacja, nieźle się trzymają.
Aż 4g za zawrotną sumę 6,90 zł o ile dobrze pamiętam. Chyba kupię inne kolory.
  



i jak myślicie, pasuje mi? :)

I jeszcze jako bonus Zik , który mi przeszkadzał w robieniu zdjęć , ale pasuje kolorystycznie ;)

A jak Wasze jesienne zakupy?

4 komentarze:

  1. No właśnie, niby jest perłowy, a mimo ma w sobie to coś co przyciąga :) Z całej kolekcji chyba 560 jest najczęściej kupowanym :D co raz częściej pojawia się w notkach na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier mi się nie podoba, ale cień jest śliczny i pięknie podkreśla Twój kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier średnio przypadł mi do gustu, za to cienie jak najbardziej, piękny masz kolor oczu i myślę, że ten odcień jeszcze go wydobywa :)
    pozdrowienia dla Zika !

    OdpowiedzUsuń