Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 października 2011

SENSIQUE oriental dream nr 264

Dziś przedstawiam Wam moją nową lakierową miłość z nowej kolekcji Sensique : ORIENTAL DREAM. Jest to  nr 264 - Jewel of the orient. Kolor niebieski (taki "dżinsowy") mieniący się na fioletowo-różowo. Efekt trochę metaliczny.
Na opakowaniu możemy przeczytać, że nowoczesna formuła przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku.
Podoba mi się konsystencja, szybkość wysychania, trwałość chyba jest ok, na 3 dzień noszenia zmyłam paznokcie, bo chciałam zmienić kolor.
Kolor bardzo mi się podoba - cały dzień gapiłam się na swoje paznokcie :D na pewno kupię jeszcze inny z tej serii, zwłaszcza, że lakiery te kosztują 5,99 zł (do nabycia w drogeriach "Natura").Niestety w związku z pochmurną pogodą nie udało mi się zrobić fajnych zdjęć.

4 komentarze:

  1. chodzę już jakiś czas koło tych lakierów. Na zdjęciach mi się podobają, ale na żywo jakoś nie mogę się do nich przemóc;)
    http://shpcdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zastanawia to cudo, mam sama Moss Temple i kusi mnie jakiś następny. Ogólnie bardzo ładny odcień ;).
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor, uwielbiam niebieskości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ladny kolorek :) pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń